Etiketter

,

För mycket jobb ska man väl inte klaga på som frilans, men nu har det tjockat till sig något så in i… Efter ett riktigt hästjobb i början av veckan fick jag vila cirka 20 minuter innan det var dags igen. Börjar undra om det inte ska komma någon vilodag snart, då ska jag verkligen helga den… Sedan började av någon anledning alla uppdragsgivare vakna och kasta åt mig jobb. Alla på en gång och mer än ett jobb också. Som det är nu kan jag inte  riktigt tacka nej, eftersom jag vill att de ska anlita mig i framtiden. Frilansdilemmat.
Veckan har också varit fylld med andra åtaganden som inte har med jobb att göra och jag måste dessutom avstå från ett som är riktigt roligt i morgon.  Har dessutom hunnit fylla år för några dagar sedan, men det passerade relativt obemärkt i jobbdimman. Man ska väl inte klaga, det är bättre att ha jobb än inte , men man kunde ju önska att det kom lite mer utspritt…

