Etiketter

,

cc08d842d3529f7590dbb42135e334dd

Den där dagen när man går upp skittidigt och släpar sig iväg till tvättstugan och upptäcker att tvättiden är imorgon. Not my happy place. Gör alla Facebooktest jag hittar i ren frustration. Så nu vet jag att min dubbelgångare är Miss Piggy, i mitt förra liv var jag en tax, det Shakespearedrama som mest påminner om mitt liv är Richard III, jag passar bäst på medeltiden, är 85 procent ond, kommer att leva 38,5 år till, min mentala ålder är 72, jag är Han Solo (eller var det Hannibal Lecter, minns ej) borde inte åka till Rom, mina favoriter är regn, svart, flugsvamp, gråsten. Om jag har en aura är den silver och mitt läppstift borde ha färgen Mould och min disneyfigur är Quasimodo, jag är smartare än en banan, borde jobba som jonglör och är något snyggare än en gråsugga. Nej, givetvis inte. Jag har inte gjort några tester. Fattar inte varför så många vanligtvis vettiga människor gör dem hela tiden. De där testerna har bara en funktion = att ge någon med tvivelaktiga avsikter tillgång till din information + alla information som dina vänner delar med dig. Och vem fan vill egentligen veta att ditt lyckodjur är åsnan? Det vill ju inte ens du veta.

