Etiketter

,

Frågan i veckans bokbloggsjerka var: Vilken bok är du mest sugen på att läsa just nu? Förutom de böcker jag faktiskt håller på med (Cast in Courtlight av Michelle Sagara och Hearts Under Fire av Kelly Wyre) så skulle jag helst av allt vilja läsa Day Shift av Charlaine Harris. Har väntat på den hur länge som helst och nu har jag äntligen skaffat den. Fast det är en sådan bok som jag verkligen vill ha tid att läsa ut i ett sträck, därför vill jag inte börja på den än. Day Shift är bok nummer två, första i serien heter Midnight Crossroad och jag gillade den verkligen. Den här serien känns som en värdig uppföljare till böckerna om Sookie Stackhouse, och jag är mycket nyfiken på om tvåan blir lika bra som ettan. Förutom den har en hel hög med böcker som jag gärna vill läsa, men den här är den jag väntat längst på.

Charlaine-Harris-Day-Shift1

